onsdag 20 juli 2011

Heja Stadium!

Skorna jag beställt är slut hos leverantören. Blir så less. Det verkar inte som det är meningen att jag ska ha nya skor. Det är total panik just nu. Mina senaste, totalt trasig Trance, är helt omöjliga att springa i . Har gått över till de jag hade innan!!! Sprang lite snabba intervaller i går och det blev så tydligt att skorna är helt slut, kände av benhinnorna också som jag aldrig brukar göra.
Tidigare på säsongen var jag på Stadium och klämde på ett par Brooks Adrenalin. Kändes ok men jag var tveksam och läget var liksom inte lika akut då. Jag har ju provat, Acics, har provat Nike, har provat New Balance och säker nån fler också och aldrig varit så nöjd som med Brooksen.
Ringde Stadium idag för att kolla vad som finns kvar. Var inställd på att det skulle vara totalt urplockat och mina aningar besannades så klart!! Ringde Stadium Västerås, åker dit  till helgen. Inte där heller blev det napp men killen jag pratade med var otroligt hjälpsam och serviceminded. Där har dom en säljare att hålla hårt i!  Han letade runt och hittade ett par Brooks Adrenalin i min storlek i nån Stockholmsbutik. Skorna är på väg hem till mig nu. Dessutom som extra grädde på moset är de nedsatta till 699. Tack, tack säger jag!!
Men, ett stort men, jag tror inte på det här förrän jag har skorna på mina fötter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar