onsdag 9 november 2011

Slog jag Isabella, eller..?

Sista träningen för den här säsongen med onsdgasgänget. Blev ett lite stressat pass idag eftersom det väntade After Run direkt efter träningen. Jenny bjöd på favoritbacken gånger tre i valfri gångart, med eller utan stavar. Jag känner en otrolig löpvilja efter allt promenerande jag gjort under förkylningen. Helt underbar känsla när man känner att kroppen svarar och det finns kraft att att ta sig upp för den ca 700 meter långa backen med huvudet högt och bra spänst.
Vi han med en stafett också på en perfekt - spikrak och helt plan - gångvägssnutt mellan husen i Fagerdal. Ca 100 meter gånger tre per skalle. Min första höll jag bra precis 3.00-tempo, dvs spyvarning. Slog ju faktiskt Isabella Andersson där - den snitttiden orkar inte hon hålla när hon vinner maraton... ha ha ha.

Mer musik. Det här är en favorit på min löplista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar