söndag 9 januari 2011

Bra skidvecka!

Åkte till Töva för lite skidåkning fram på kvällningen. Trots att jag åkt mycket skidor här hemma genom åren har jag faktiskt aldrig åkt i Töva. Ett lustigt elljussår, måste jag säga. Kolla in kartan från GarminConnect från dagens runda.

Inte så konstigt att jag hade en känsla av att: Men vänta nu, här har jag ju nyss åkt..... Åkte tillråga på allt snirklarna ovan två gånger!
Hur som helst, bra träning. Trött i framförallt armarna. Körde på rätt bra för att vara jag. Det var inte mer än några minusgrader så glidet var mycket bättre än uppe i Klövsjö. Helt klart inte sista gången jag tränar i Tövaspåren. (Och nästa gång lovar jag att ha en slant med mig att lägga i gula lådan...)
Kan summera en bra skidvecka - 4 mil har jag fått ihop. Inte illa tycker jag.
I morgon tror jag att det måste bli några kilometer löpning - Ett genrep inför Vinterpokalen på onsdag!!

1 kommentar: