måndag 27 december 2010

Saker och ting blir inte alltid som man tänkt sig….

Snön vräkte ner igår. Vinden tilltog och mitt missmod med den. Velade och tvekade… Det finns ju, enligt min mening, inget väder som inte passar för löpning. Ja, förutom riktigt sträng kyla då.
Men hur det nu blev igår, så kom jag mig inte ut. Ja, helt sant, inte alls likt mig…
Nu kan jag se mig i stjärnorna efter att kunna stoltsera med att 2010 blev året jag sprang över 150 mil. Suck!

Men nu är det så att jag inte riktigt gett upp.
Idag blir det definitivt ingen löpning. Middag med släkten på Jop´s ikväll.

I morgon är planen att löpa på bandet på Helex efter jobbet. Lilltösen är hos mormor så jag har ingen tid att passa . Då jäklar ska jag springa – ända in i kaklet!!
På onsdag finns också chansen att mata på nån mil om jag kan ta ut en FVT. Ska hämta tösen då efter jobbet. En ide är ju att ta det på morgonen… Vi får se…

Torsdag finns ju också en liten chans att springa några kilometer. Ledig för att packa inför fjällresan senare på kvällen. Tjejerna borde klara sig själva nån timme.

Absolut sista chansen är på nyårsafton…..Hej å hå nu ska tomtarna runt magen få!

2 kommentarer:

  1. Haha, det där med tomtarna runt magen va kul :)
    Heja på!!

    SvaraRadera
  2. Blir så glad när du hälsar på, Maggan!

    SvaraRadera