måndag 13 december 2010

Kylan håller i sig

Trött, så trött på denna kyla.
Hade varit skönt nu med en runda fram på kvällskvisten men inte i -20, 2 grader. Det stör min planering. Blir så frustrerad!!!

I morgon är det lucia på dagis och sen julklappsshopping hela kvällen.

På onsdag, äntligen, har jag min träningsdag. Håller kylan greppet lär det bli pump och löpband. Tror att det är på onsdag de börjar köra nya passet på pumpen - kan ju faktiskt bli liiiite kul...

Torsdag julfest med jobbet.

Fredag ska gubben julfesta med sitt jobb. Fredagar är ju annars mina heliga träningsdagar så jag tror att jag hör med kära mor om hon inte kan hämta på dagis.

Löradg bara måste det gå att få lite frisk luft. Känner för långpass i några minusgrader.

Söndag lilla julafton hos svärföräldrarna.

Ja, kanske inte så pjåkigt ändå en svinkall vintervecka - tre träningsdagar. Vi får se om det håller….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar