måndag 10 januari 2011

Pannlampa - helt OK!

Ny vecka, nya möjligheter.
Jag startade veckan med ett löppass efter middagen. Känns underbart att temperaturen stigit till närmare noll.
Blev knappa 8 km på 45 minuter. Kändes mycket bra. Bådar gott inför onsdagens lilla tävling.
Testade att springa med pannlampa. Har envisats med att hålla mig till vägar med belysning. Känner mig inte riktigt bekväm i att ge sig ut på becksvarta småvägar. Övervann detta i dag och testade några avsnitt i totalt kolmörker. Gick över förväntan, måste jag säga. Pannlampan vi har är inte den bästa men jag tycker att den lyste upp fullt tillräckligt. Känns som att det helt plötsligt öppnat sig nya möjligheter vad gäller kvällslöpning i mörker.

Här sprang jag idag - i kolmörker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar