onsdag 24 november 2010

Förkyld

Skulle kanske inte ha gett mig ut häromdagen när det var så hemst kallt. Det verkar straffa sig nu.

Är hemma idag med världens förkylning. Huvudet är tungt som bly, ögonen svider och näsan bara rinner och rinner. Så trist!
Skulle ha tränat med Jenny och gänget i dag. Blir inget av med det. Så trist!

Mina förkylningar brukar inte vara så många dagar och jag hoppas att den här också blir kortvarig. Det är mycket att stå i just nu.

Vi ska hyra en pensionär!!!  Idag kommer det hit en målare från Pensionär att hyra som ska kika på vårt furutak. Min tanke är att det ska bli vitt. Han trodde att han skulle kunna köra igång på måndag och ville komma hit och kika lite först. Kommer att bli kanonfint!

Dessutom håller jag på att måla min gamla köpmandisk.

Dessutom har vi vår årliga portersteksmiddag för släkten på söndag.

Dessutom tävlar stora tösen dressyr på söndag.

Dessutom skulle jag behöva göra lite adventsfint.

Det märkliga är att det som gnager mest är att det inte kommer att bli någon löpning de närmaste dagarna. Det andra löser sig nog på ett eller annat sätt…

1 kommentar:

  1. Jag väljer hellre förkylning än stressfraktur...

    SvaraRadera