onsdag 15 februari 2012

13 kilometer njutning

Underbar skidåkning igår kväll - 13 kilometer njutning. Hade inte mina krafter börjat tryta, hade jag kunnat åka längre. Måste tänka på att ta med lite energi i fickan på mina turer. En hel del folk ute. Känner att lusten att åka skidor som inte riktigt funnits där de senaste åren sakta men säkert börjar komma tillbaka. Tanken skenar lite och jag tänker lite på nästa vinter och nästa års utmaningar. Kanske ett Vasalopp…sikta mot trädtopparana och landa på Tjejvasan…? Hmm, jag har sått ett frö. Sen får vi se om det börjar gro och om jag hittar någon som vill göra mig sällskap. 
Idag blev det lite styrka och några km på löpbandet. Lite oinspirerat.. Svårt att hitta motivation på ett löpband efter gårdagens höjdare!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar