torsdag 15 september 2011

Promenad

En envis, rosslande hosta har bitit sig fast. Efter en lång vecka utan träning snörade jag på mig skorna igår. Måste börja få igång kroppen. Snart bara en vecka kvar...
Tog en rask promenad med några få, lätta löpinslag. Att promenera gick bra men så fort jag började springa rusade pulsen som den aldrig annars gör. Tyder väl på att jag fortfarande har en infektion i kroppen. Men det mest oroväckande var att jag fick så ont i vristerna. En diffus, lätt värkande, stelhet... Inte bra...
Är på väg till Stockholm nu, hemma i morgon kväll, så nästa pass blir först på lördag. Jag håller tummarna för att jag är bättre då...

1 kommentar:

  1. Hej Lena! Förlåt att jag inte har hört av mig. Hoppas att infektionen har gett med sig och att det gick bra att springa tjejmilen! Har också haft en ihållande förkylning som inte vill ge med sig. Var ute idag och joggade idag kändes rätt bra förutom att jag märkte att jag inte hade samma kondition. Det är bara att bita i!!
    Kramar Maria i Karlstad

    SvaraRadera